Voorjaarsconcert

De oude en nieuwe logo's.

Het nieuwe logo is ontworpen door Joep van Vonderen en gedigitaliseerd door de firma dplusm.

22 maart jongstleden heeft de fanfare op een drukbezocht voorjaarsconcert enkele jubilerende leden gehuldigd. Allereerst Sjors Willems voor 12½ jaar lid van de slagwerkgroep. Vervolgens Rob Rooijackers, 40 jaar lid bij de fanfare en Herman van Wely voor 50 jarig fanfare-lidmaatschap. Gerda had voor alle jubilarissen eens flink terug gekeken in de tijd en alle opmerkelijke gebeurtenissen van de afgelopen jaren nog eens uitgelicht. Dit alles werd in beeld toegelicht met foto’s uit de oude doos.

De heer Willem den Hartigh van de Brabante Bond van muziekverenigingen was aanwezig om de oorkondes en bijbehorende speldjes op te spelden.
Heren nogmaals allen van harte proficiat. Frans van Elk is 60 jaar lid, maar kon deze dag helaas niet aanwezig zijn. Hij zal binnenkort nog gehuldigd worden.

Tijdens deze middag was een afgevaardigde van de Rabobank aanwezig om enkele nieuwe door hen gesponserde bugels te overhandigen.

De fanfare bestaat dit jaar 115 jaar, tijd voor een nieuw eigentijds logo. Tijdens deze middag hebben we het nieuwe logo onthuld. Door middel van een spannende filmpresentatie waarin de oude logo’s uitgezwaaid werden, werd door een druk op de knop, uitgevoerd door oud voorzitter en erelid Theo van Benthum, het nieuwe logo onthuld.

Ook werd tijdens deze middag de vernieuwde website van de fanfare gelanceerd.

Bekijk ook het fotoalbum!